BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Thursday, May 5, 2011

FORYOUGEMUKK.

kau tau tak yang aku nih rindu kat kau.lama sangat rasenye ta jumpe kau.
haihh.jeles tenyok orang lain dating.aku takde pon.humm.yelah,dah aku ngan kau jauh kann.haha.
padan la muke.tapi tulah.dah jadi macam orang gile pulak kann.bile la kann aku leyh lepak ngan kau.
pegi dating.lepak tepi pantai.jalan jalan sampai ak semput.pas uh kau dukung.alah,rindu siak time tuh!
skarang jangan kate nak jumpe,3G pon belom tentu lagi.yelah.aku pakai nset biase jep.macam mane nak 3G kau.siaann kat aku.ish ish.rindu kat kau bukan main dah nih.haha.harap kau tau laa.harap kau bace laa.dan HARAP KAU AMIK TINDAKAN LAA.kalau dulu hari hari jumpe kau.sampai dah muak aku nengok muke kau.haha.tapi skrg.duh.rindu kat kauuuuu gileeee!




0 comments: