BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Saturday, September 10, 2011

bersama si mak lang tersayang

sori coz da lama ta update. baru baru ni aku ta berape nak sehad. jadi tu sebab blog ni tergendala. haha. tapi takpe. di kesempatan yang ade ni. aku nak story siket berkenaan dgn raye. walaupun da lame lepas tapi raye SEBULAN kann. jadi sekarang pon dianggap raye lagi. hikhik.soo, berkenaan dgn title kat atas tuh pon dah terang terang bgtau yang aku nak citer pasal maklang. seriously ta sangke tahun nih aku dapat beraye ngan maklang lagi. ahah. suke weyh! dalam tengahari tuh aku pon siap SECOMEL habis sebab nak jumpe ngan bestie aku nih. asal dah jumpe jangan cakap ah. NONSTOP TALKING sampai aku nak makan pon susah. sakit perut dok tergelak ngan dea. hahaha. sedar tak sedar aku dah tambah 2 mangkuk bihun sup. hoho. huda huda. macam macam. lagi pon bukan selalu kiorang meet. rindu sangat kat dea. and pasnih taktau abad ke berape pulak baru aku jumpe dea.



tak sempat aku nak makan dah kene amek gambar :)
nampak. alah sweet. haha :D

kemain pose kau.

untung sape yang rapat ngan dea coz MAKLANG NGOK NGEK nih paling TERBAIK ah :)


ILOVEYOU HUDA SALEEH :)

0 comments: